czwartek, 27 sierpnia 2009

Nowe doświadczenia i świetna zabawa- ŁCC














Z Tatr już wróciłam, ale o tym jak było wspaniale napiszę w najbliższym poście. Dziś pragnę wam opowiedzieć o moim spotkaniu z Witkiem, Michałem i dwiema przemiłymi szafiarkami- Magdą i Oliwią. Bardzo stresowałam się tym spotkaniem, sesją i w zasadzie wszystkim. Na szczęście zupełnie nie było czego! Świetnie się bawiłam, poznałam ludzi z pasją, a ze zdjęć jestem naprawdę bardzo zadowolona. Pełen profesjonalizm naszych fotografów sprawił, że nie zauważyłam nawet, kiedy robione jest zdjęcie. Dziewczyny okazały się wspaniałymi towarzyszkami-jadłyśmy wspólnie bagietkę, rozmawiałyśmy o ciuchach i wielu innych sprawach. Wspierałyśmy się wzajemnie (urywki naszych rozmów spisała na blogu Madziara:).) Nasza sesja odbyła się z myślą o stronie internetowej Witka. A ja ze swojej strony chciałam Was serdecznie zaprosić i polecić Wam odwiedziny w sklepie rowerowym Witka, który mieści sie przy ulicy Lipowej 57. Rower do którego pozowałam był super wygodny, niczym fotel! A żeby was zachęcić jeszcze bardziej, powiem że Oliwka planuje kupić rower, na którym jeździła podczas naszego spotkania.
Zestaw I
spódnica- Jackpot
sweterek-Zara
buty- Bata
torebka- Clemente
bluzka-Jackpot
rajstopy-Gatta
Zestaw II
bluzka- Solar
spódnica- szafa babci
buty- podkradzione Mamie:*
pasek- "malusowy"
Chciałam jeszcze coś ogłosić- jeśli dobrze pójdzie chciałabym zorganizować swap party u mnie w ogrodzie zatem kochane szafiarki z Łodzi i okolic (i nie tylko) zapraszam serdecznie! więcej informacji znajdziecie na forum lub bezpośrednio u mnie na: aneczkamajeczka@gmail.com

7 komentarze:

assonnata pisze...

fajną miałyście tę sesję, no i podoba mi się ten szaro-ciapkowaty zestaw, ładnie z rowerem wygląda:)

MEG pisze...

naprawde piekne zdjecia! maja klimat;)

miuska pisze...

Ale Wam fajnie :D Nie dość, że miałyście okazję do spotkania, to jeszcze zaowocowało to takimi wspaniałymi zdjęciami :D Naprawdę mają w sobie wiele uroku :D Wybrałaś na prawdę świetne stylizację. Moimi ulubionymi zdjęciami są te, na których jecie bagietkę ;) Niesamowite :D

Anonimowy pisze...

Piękne zdjęcia! Boskie te rowery <3

Mała Gosia pisze...

co jest ładniejsze? rowery czy ciuszki ? o to jest pytanie :)

anio pisze...

Zdjęcia są świetne. Ale to trzecie (w przejściu podziemnym o ile się nie mylę) jest najlepsze.

Honorata pisze...

Świetne zdjęcia :)