niedziela, 3 stycznia 2010

Po sylwestrowo

Nareszcie wróciłam z maratonu podróż- Poznań-> Łódź-> Szczyrk. W Poznaniu byłam u Zajeca by pozwiedzać jego studenckie miasto, posprzątać mieszkanie, które zarosło brudem od czasu mojej ostatniej wizyty;) W Łodzi byłam przelotowo- zabrać rzeczy na narty i czym prędzej pojechaliśmy do Szczyrku gdzie wraz z moimi przyjaciółmi z klasy spędziliśmy Sylwestra. Impreza odbyła się na "stoku" (można to tak nazwać?) Gdzie mieliśmy doskonały widok na petardy, rozpaliliśmy ognisko i piekliśmy kiełbaski. Nie zaprezentuje wam mojej kreacji sylwestrowej bo była nią kurtka i spodnie narciarskie;D Jutro niestety powrót do szkoły i problemów dnia codziennego...eh
Ale z okazji nowego roku chciałam życzyć wam moi drodzy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Mocy inspiracji i zapału!
Prezentuje wam zdjęcia z Poznania i z sesji konkurs, zdjęć ze szczyrku niestety nie mam jeszcze;)

Szczyrk


Poznań o nocnej porze






Mam na sobie: Sylwestrową sukienkę moej mamy, toczek H&M, opaska jakiś sklep w Manufakturze

7 komentarze:

agatiszka pisze...

Wszystkiego dobrego w nowym roku!!

Mała Gosia pisze...

stylowo :) podoba się mi ten sylwestrowy look

CZYTAJ Z UST pisze...

Genialny sposób na spędzenie Sylwestra!
Ja byłam na drugim końcu Polski- nad morzem w barze country. Wytańczyłam się :D

Biurowa pisze...

Poznań piękny jest...
A kreacja bardzo stylowa :)))

Fuchsia pisze...

stylowo :)

Szarottka pisze...

Retro :) Super :)



www.szarottka.blogspot.com

ladyberona pisze...

Wyglądasz jak dama rodem z lat 20!