wtorek, 7 września 2010

Wielkie Wygłupy :)

Za oknem jesiennie i chłodno, ale nie przestanę zakładać kolorowych i zwiewnych sukienek. Teraz łączę je z grubymi i ciepłymi swetrami. Dzięki temu czuję odrobinę lata przy sobie :) Torebka bardzo przypomina mi siodło i jest prezentem od mamy. Sukienkę dostałam od Cioci i od razu się w niej zakochałam- jest z bardzo przyjemnego w dotyku materiału i czuję się w niej wyjątkowo wygodnie. Naszyjnik to łuska od karabinu, by słodkiej kwiatowej stylizacji dodać troszkę pazura;) Sweter kupiony w zaprzyjaźnionym sklepie Ryba (polecam wszystkim lubiącym naturalne kolory i materiały;) pasek- H&M, a pierścionek to prezent od Łasia.
Zdjęcia powstały podczas "wielkiej wyprawy na SH" której wyprawą nie można określić, a raczej Wielkimi Wygłupami Trzech Szafiarek.Było świetnie!
Miłego oglądania!





16 komentarze:

riennahera pisze...

Ładna sukienka, ładna torebka, ładny sweter, ładny pasek, no wszystko :)

PASSIONsewing pisze...

fajnie to wszystko wyglada - pikna torba

dareczka feliz pisze...

fajna sukienusia :)

Anonimowy pisze...

Ale świetny zestaw!! Bardzo Tobie w nim do twarzy i do figury, wyglądasz bardzo ponętnie ;)

Biurowa pisze...

Świetnie zmiksowana całość!

Anonimowy pisze...

Wszystko super razem wygląda.
A powiedz mi, gdzie w Łodzi są fajne secondhandy?:)
pozdrawiam

Ratomka pisze...

dzięki wielkie:) ja uwielbiam ten na Teofilowie przy ulicy Rojnej w PPH. Malus :)

agatiszka pisze...

Bardzo fajnie wyglądasz!! Torebka do ukradzenia!!

Natalia pisze...

Od paru dni chodza za mna właśnie takie dłuzsze swetry, przeplecione paskiem;)

zostałaś wkrecona do zabawy;) zasady u mnie na blogu;)

eliwer pisze...

kardigan z plecionym paskiem u rudej dziewczyny to cudeńko

werka/eliwer

Szafa Madziary pisze...

ej gupia! wejdź na forum szafiarkowe i napisz coś w sparwie swapa:D:D:D

Anonimowy pisze...

wszystko bym Ci zabrala, Loczku!

Anonimowy pisze...

jejq jaki cudowny jest ten kokardowy pierścionek na ostatnim zdjęciu

anemoneflavour pisze...

Bardzo fajny sweterek i torba :)

CZYTAJ Z UST pisze...

Cześć Słońce, miałam Ci podesłać adres mojego nowego bloga :)
A tak poza tym - świetna sukienka!

franna pisze...

mam słabość do takich toreb :)