wtorek, 2 października 2012

Brnę do przodu :)

Zaczęły się studia, znów wczesne wstawanie, zapchany autobus, twarde krzesła, zimne ściany i ciężka torba. Przemawia przeze mnie optymizm prawda? Eh no cóż wybaczcie, jestem po pierwszym dniu zajęć ;)






Na sobie mam dziś sukienkę i marynarkę (Gatta), jest naprawdę jedną z wygodniejszych sukienek jakie mam w szafie. Do tego żeby nie było tak szaro-buro kolorowa torba ukradziona mamie (Słoń Torbalski), buty vintage, szalik i rękawiczki (Reserved).

16 komentarze:

c-yaya pisze...

świetny set z żakietem i kominem <3

Ariadna pisze...

fajne stylizacje :)

Karolka pisze...

ehh te studenckie życie :)

Anonimowy pisze...

Pięknie wyglądasz! A sukienka jak stworzona dla Ciebie :)
Ola

różowa szminka pisze...

Rozumiem Twój "optymizm".

Retromoderna pisze...

Sukienka jest piękna i bardzo ładnie komponuje się z musztardomo-miodowym szalikiem. O i ciekawa torba.
pozdrawiam :)

Modneinspiracje28 pisze...

Ciekawa stylizacja :)

Invisiblejeans pisze...

Wyglądasz bardzo fajnie. Zestaw przemawia do mnie w 100 %

Francesca Giusti pisze...

love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
kisses
http://francescagiusti.blogspot.com/

Carolyna pisze...

interesujace zestawienie. Calosc swietnie Ci pasuje.

A Possible Fantasy pisze...

pretty dress! love the pop of color!

do you want to follow each other on bloglovin' and gfc? let me know.
see you around! xx

www.apossiblefantasy.blogspot.com

Ava Valk pisze...

Elegancka studentka!

IkaGela pisze...

fajny żakiet :)

Wynne Prasetyo pisze...

love the smart look!





WWW.FASHIONGEEKSCLOSET.COM

wizaz21 pisze...

elegancko i bardzo fajnie wygladasz!

famfaramfam pisze...

o kurdę! Zachwycona jestem Twoją torebką i szalem! piękne połączenie, sukienka cudownie leży ;)