sobota, 25 lutego 2012

olejek SUHADA granat- recenzja

Dziś chciałabym przedstawić Wam dziś olejek do ciała SUHADA który kupiłam w Lidlu za ok 16 zł.
Ja jednak nie stosuję go do ciała tylko do włosów. Ta recenzja miała powstać po tym jak skończę buteleczkę, jednak efekt przeszedł moje oczekiwania i postanowiłam napisać już dziś- kiedy jestem w połowie butelki. Opis producenta:
Butelka szklana, wygodna w użyciu, korek jest drewniany, co stanowi atut wizualny produktu, olejek nie wylewa się w zbyt dużej ilości dzięki "koreczkowi" dozującemu. Uwielbiam jego zapach! Olejek pachnie świeżo, tak roślinnie-owocowo, granatem (choć szczerze przyznam nie wiem jak pachnie granat). Skład:
Codziennie olejowałam nim włosy i już po tygodniu zauważyłam, że stały się bardziej miękkie, błyszczące i dostały lepszego skrętu. Obiecuję wstawić zdjęcie po skończeniu butelki i przed pierwszym użyciem.
A Wy znacie ten olejek? Jestem ciekawa waszych opinii ;)

9 komentarze:

Lilianka pisze...

Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, ale mam coraz większą ochotę go kupić! :D

Jeśli chcesz, to wpadnij do mnie. :)
http://szafa-aleksandry.blogspot.com/

Pannapierniczkowa pisze...

prezentuje się ciekawie ;)

Anonimowy pisze...

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

alltheluxury pisze...

wow, kocham lidl za takie bajery :)

Anonimowy pisze...

Szkoda, że to ten olejek nie jest dostępny cały czas.Również stosuję go do olejowania włosów.Zgadzam się z tym, że po jego stosowaniu włosy stają się miękkie.

anies pisze...

Jestem jak najbardziej na tak co do takich naturalnych olejków! Na pewno wypróbuję.

BRAIN FOR SALE pisze...

no wlasnie ja go nie znam w zyciu go nie widzialam, ale jak mowisz, ze juz po tygodniu mialas takie wrazenia to moze warto go kupic.

Ps; Jeżeli jesteś zainteresowana, to u mnie na blogu trwa rozdanie, a do wygrania osławione już jajeczko do makijażu beauty blender, zapraszam :)
http://queeeniak.blogspot.com/2012/02/rozdanie-na-brain-for-sale.html

lavender rock pisze...

Jest genialny! po prostu;D.
Myślę, że fashionistki powinny trzymać się razem;).
U mnie rozdanie;p. płaszcz river island o wartości 399 zł. Może akurat Ci podpasuje, zapraszam!
lovagex3.blogspot.com ;).

Baed pisze...

Pomimo tego że wole używać do włosów "naturalnych" produktów to muszę przyznać że mnie zachęciłaś.
Zwłaszcza, że chce powrócić do mojego naturalnego skrętu więc może to ułatwi sprawę ;)