czwartek, 21 sierpnia 2008

Nie tak całkiem nowe uzależnienie

Jestem typem człowieka, który nie ma stałych zainteresowań. Przez całe moje krótkie życie wystarczyło, że coś "liznęłam" i już brałam się za nowe hobby. Tak było z tenisem, końmi,wszelkimi grami... Mogłabym wymieniać jeszcze wiele. Jedyna pasja która jest ze mną od zawsze to moda. Zakupy, poszukiwanie własnego stylu, inspiracje, projektowanie... Jestem materialistką. Uwielbiam otaczać się pięknem, wręcz pławić się w tym. kocham ubrania dopracowane, z własym ja.

Pewnego szarego i nudnego dnia usiadłam przed komputerem i wpisałam w google wszystkie moje zainteresowania w nadziei, że znajdę coś ciekawego. Tak właśnie równo rok temu trafiłam na blogi szafiarek.  Zafascynowałam się tym, Szafiarki dały mojej wyobraźni niezłego kopa. Przez cały rok wachałam się czy otworzyć coś własnego i zdecydowałam się. W koncu w życiu trzeba posmakować różnych rzeczy. Zobaczymy jak mi pójdzie. Jestem dobrej myśli:)

0 komentarze: