poniedziałek, 16 listopada 2009

Ciepły bursztyn

Na zegarku godzina 00:04 ,a ja zamiast spać jak grzeczna dziewczynka mam wenę na notkę:D Jutro mój pierwszy dzień szkoły po tygodniowej chorobie. Już się człowiek rozleniwił, a oni go wykopują do roboty no! Co za życie! Ale nie będę już utyskiwać, tylko pokażę wam połączenie miodowego swetra roboty cioci, złotej tuniki z Gatty, czarnych legginsów i kolczyków made by Milena, torebki vintage ze skóry węża oraz tego samego co ostatnio- PASKA:D
Niedługo nowości, byłam w piątek na zakupach;)
Taras Rożka po raz kolejny, chyba pora przenieść się do domu (patrz przeziębienie z powodu zmarznięcia w czasie pozowania) :D Pozdrawiam wszystkich wytrwałych:D



10 komentarze:

Mała Gosia pisze...

świetna stylizacja troche w starym styl no i ta fryzura :)

Biurowa pisze...

Drugie zdjęcie - ślicznie wyszłaś. Bardzo pozytywne kolorki :)

agatiszka pisze...

Lata 80/90, jak nic!! I jak Ty poważnie wyglądasz :)

Anonimowy pisze...

phi! ucięła mi zdjęcia! co za...! xD
[ Rożek :P ]

Gia pisze...

Prześliczne zdjęcia! Zakochałam się w Twojej torbie?

Gia pisze...

Bez znaku zapytania ;)

miuska pisze...

Zgadzam się z Gia - zdjęcia są urocze. I mam bardzo podobny sweterek tylko te "dziury" są drobniejsze ;)

JoannaMIKO pisze...

Ta torebka jest obłędna !!! napatrzeć sie nie mogę....

Sannas Land of Illusion pisze...

Jakie piękne zdjęcia, takie ciepłe i jesienne. Super wyglądasz.
Dziękuję :*

Arthur pisze...

Z tych co się wyświetlają na pierwszej stronie to ta stylizacja robi najlepsze wrażenie. Ze smakiem rozegrana kolorystycznie i dobrze gra z Tobą. Także buzia w tym ujęciu robi urokliwe wrażenie.