środa, 3 czerwca 2009

Pokazy w Kokoo

Wczoraj byłam na pokazie w ramach Tygodnia Mody, który odbył się w klubie Kokoo. Początek miał być o 17:00, zaczęło się po pół godziny i trwało 10 minut. Następny pokaz był o 20:00. Przez ten czas poszłam z nowo poznanymi znajomymi na obiad i powłóczyłam się trochę po Piotrkowskiej. Szkoda tylko, że pokaz trwał jedynie pół godziny. Projekty same w sobie były świetne- zdobienia na ramionach, futurystyczne kroje niektórych sukienek, czy ciekawy sposób wykorzystania futra w inny sposób niż jako palto. Spodobała mi się bardzo srebrna suknia sprawiająca wrażenie jakby była uszyta z metalu, z dużą kokardą na piersiach. Klimat całej imprezy mnie zachwycił, ludzie świetnie i oryginalnie ubrani. Może zrobiło to na mnie takie wrażenie, ponieważ to była pierwsza impreza tego typu na jakiej byłam, ale wiem napewno że już chcę na następną! (W sobotę Kiermasz hi hi hi:)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kokoo ; )

Ratomka pisze...

o przepraszam juz sie poprawiam:)

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

sama chetnie wybralabym sie na taki pokaz;) Ostatnio mialam okazje byc na fashion day'u w Sopocie i bylo swietnie;)! A teraz tylko czekam, az znowu pogoda w Polsce bedzie lepsza i wreszcie bede mogla troche "poszalec" z moimi stylizacjami:)